Hjælp
Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage?
Hvordan får jeg mine billetter?
Alle dine e-billetter/vouchers sendes til din e-mail adresse som PDF dokumenter. Disse
e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til Wien, hvor du skal fremvise dem
ved indgangen til attraktionen, eller ved det angivne mødested for din bestilling. Det er vigtigt
du nøje læser alle de informationer der er påtrykt dine e-billetter/vouchers.
Tilbage til Hjælp
Hvornår modtager jeg mine billetter?
Alle e-billetter/vouchers, der ikke er "på forespørgsel", fremsendes automatisk, og
umiddelbart til din e-mail adresse, som PDF dokumenter, efter du har gennemført din
bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel",
så sendes de til din e-mail adresse, efter bestillingen er godkendt og bekræftet i Wien,
hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis
det ikke er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Til visse arrangementer, typisk begivenheder hvor der f.eks.indgår en middag, behøver vi,
at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Wien. Dette sker normalt meget hurtigt, og
senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Wien(typisk dagen efter, hvis det ikke
er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent
praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes
dine e-billetter/vouchers til din e-mail adresse umiddelbart efter betalingen er godkendt.
Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender
vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer.
Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket
nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp
Er der børnerabat?
Ja, til de fleste attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter(CHILD) og
voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden
I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter(CHILD) er forskellig fra type af billet til type
af billet.
Tilbage til Hjælp
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Vi anbefaler kraftigt at i medbringer et gyldigt billede ID, sammen med jeres PDF
voucher/e-billet til mødestedet for jeres bestilling i Wien.
Tilbage til Hjælp
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at
gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi
altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt, dine billetter men kan ikke love
noget på forhånd! For mere information, venligst kig under "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp
Jeg har et spørgsmål eller en klage?
Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter eventdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp